…Syndrom mrtvého koně je jistý druh slepoty, která může postihnout stejně tak webdesignera jako vrcholového manažera.
Když zjistíš, že jedeš na mrtvém koni, sesedni!
V reálném životě a zejména tom profesním, lidé volí i další strategie:
- říkáme: Vždyť ten kůň vždycky jezdil
 - založíme pracovní skupinu pro analýzu koně
 - zapřáhneme několik mrtvých koní k sobě, aby se jim společně lépe táhlo
 - navštívíme jiná místa, abychom se podívali, jak se tam jezdí na mrtvých koních
 - obstaráme si větší bič
 - vyměníme jezdce
 - zvýšíme standard kvality pro jízdu na mrtvém koni
 - vytvoříme výbor pro oživení mrtvého koně
 - vypracujeme srovnávací přehledy různě mrtvých koní
 - upravíme kritéria, podle kterých se určuje, zda je kůň mrtvý
 - zaplatíme externí specialisty, aby jezdili na mrtvém koni
 - prohlásíme, že žádný kůň nemůže být natolik mrtvý, aby se na něm ještě nedalo jezdit
 - vypracujeme studii, abychom zjistili, zda pro tento problém existují levnější poradci
 - zakoupíme něco, po čem bude mrtvý kůň běžet rychleji
 - nasedneme na svého starého slabého osla a zamaskujeme ho mrtvým koněm
 - nařídíme přesčasy a nosíme mrtvého koně sami
 - restrukturalizujeme stáj
 - zdvojnásobíme příděly krmení
 - prohlásíme, že mrtvý kůň byl už od samého počátku naším cílem
 - povýšíme jezdce
 - budeme zapírat, že jsme kdy nějakého koně vůbec měli
 - sedneme si a budeme čekat, až se kůň sám zvedne
 - dáme mrtvému koni řídíci funkci
 
A pak ještě tahle verze mrtvého koně… 🙂